Come vorresti la televisione

Riportiamo alcuni spezzoni del secondo tema (in bisiacco) del mio amico Luca.

A mi a tiivision me piase sa bastansa, ma ghe faria qualche cambiamento. Vedemo cossa se podessi migliorar:

Sarabanda

Nuova edizione! Con Kay Hansen, Udo Dirkschneider e Dani come coristi, Dan Zimmerman baterista, Derek Sherinian ale tastiere e il chitarista dei Pegazus special guest al baso: il pubblico xe formà da gente ciapada al concerto dei Dark Funeral/Marduk. Simpatici concorenti (spastici) se sfida ala ultima domanda sul genere hard rock, heavy metal, liscio; conduce Lemmy.

Agenzia Matrimoniale

Isabella e Nicola tenta de maridar tuti i amici, amici dei amici e sconosudi tra de lori, meno che chi scolta musica complicada. De notar la bela sigla curada da Puddu.

Dragonball

Due ore de puntade al giorno. Ma la vera novità xe il quadratin a destra alta del schermo che mostra in DIRETA cossa fa Guido mentre varda le puntade. Un'anticipasion? Guido che el copia le mose simiotando pel sogiorno, spedisioni archeologiche tale narici ala ricerca del Santo Graal, simpatici soghi de prestigio cole candele. Il figlio de Goku vien dopiado da Doreto.

Forum

Ogni giorno, dale 12.00 ale 13.30, el bravo e imparsial giudice Luca Licheri dà ragion a babe gnoche e a pori spelai come lui, sensa gnanca scoltar cossa ga de dir quei altri. La roba se complica se però contro xe do gnoche o do speloni, in quel caso no savendo chi sceglier che ciapa pirotecnici atachi epiletici che manda in estasi el publico e meti dacordo i contendenti.
Condusi la Scaramuzza (ghe vol un omo de polso) e il polisioto “bidel dark”, in futuro marì e vedovo de Lagrange).

Se fasemo i cazzi vostri

El concorente de Forum. Paolo Gileta se fa contar da veci teroni storie sesuali e durante la publicità el va drio el camionsin a spararse seghe. Un programma tuto de scoprir.

Beavis, Butthead e Guido

I nostri due amici trovano un nuovo compagno, ed è subito sera...ah no! Ed è subito Oscar. Un cartone EPOCALE. I titoli delle prime due puntate: “B. B. e Guido vanno a lavorare in una fabbrica di CD black e Guido la compra”, “B. B. e Guido incontrano Attila Csisar e vanno a rubare candele nella fabbrica di Ronchi di proprietà di Guido”.

Friends

Ogni sera ale 8.00. Tanti simpatici amici famosi per eser leader de gruppi musicali i lasa le loro cariere per unirse in una unica band nel nome del rispetto altrui, dela fratelansa e dela cooperasion. I protagonisti? Malmsteen, Mustaine, De Maio, Ulrich, Dani, Andersen dei Royal Hunt, Steve Harris, Turilli, Blackmore e Marcatto. Le gag se basa sule picole incomprensioni de tuti i giorni, però ricordandose che tuti i se vol ben. Sigla curada dagli articolo31. Buono share. Nissun scolta Marcatto.

Rial tivì

Conduce Lagrange. Tante disgrasie e incidenti un drio l'altro: in tala prima puntada la condutrice ga un wonderbra. E i argomenti? Un tipo con la Uno el dà dentro a una machina ferma dove se due che gua; Minin che se tona col scuter de Doreto; el campionato de chi magna più carbonara; un che sbaia de ciamar per nome i Iron (e poi se vien a saver che no scolta musica complicada); un che spaca el casco a un altro; el steso che cori drio pel giardin de un liceo col gancio de macelaio al steso altro; Lutman che pasa col roso in Anconeta; un che se pisa in bocca; una furlana che vien molada del mulo che no scolta musica complicada; un che ga na machina come la batmobile e che no gua con una afamadona che la ghe se rusa co la so quinta de teta su e so pel leto e lui invece de scovarsela ghe fa sentir il live dei Exodus. Solo per forti de stomigo. El programa vien fermà a metà per implosione dela presentatrice.

Scene da un matrimonio

Ciccio va in giro de scondon pei matrimoni dei altri per magnar. No ghe sarà mai carbonara.

Supercar

Ricardo va in giro per stanar i bastardi, ma poi se ritira ogni volta perchè la machina ghe perdi oio.

Hazard

Bo (Ricardo) e Luke (Luca) i gira col GTV scampando dal scerif Rosco (Guido) che no sa guidar, ma i li ciapa sempre perchè Bo guida de nonno e el ga le fisime per la machina. Altri personagi se BossHoq (Ciccio), Daisy (Lagrange), la nonna postina in moto (Silva), el mecanico (Puddu), el sio (Antonio), Rufus el can de Rosco (Matley). Tanta adrenalina trane che quando guida Ricardo.

A-Team

Quatro muli che no vol far militar i scampa tala roca col furgon de Paolo, ma i iuta i deboli: Hannibal i lo fa Puddu, P.E. Ricardo che diventa negro a bote, Nicola el figon e Guido el mato che se pisa in boca. Buon mordente, trane quando guida Ricardo. Se guida el mato i incidenti no se fati aposta.

Home